Győzelem gyorsan és egyszerűen

Győzelem gyorsan és egyszerűen

2011. augusztus 18. | Akos Moldvan

 

Újabb Cannes Lions díjazottak következnek. Az ötlet maga brilliáns és pofon egyszerű. Nagyjából annyira, mint a figurák, akik a részletesen kidolgozott "ellenfelük" felett diadalmaskodnak.

Hogy miért? Mert az Ogilvy Malaysia által reklámozott Pictionary nevű játékban (ami leginkább a nálunk népszerű Activity játék rajzolós részének a párja) az egyszerűség és a gyorsaság mindig győzedelmeskedik a bonyolult rajzok felett.

 

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr23157990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása