Tanuld meg a Schweppes-csábítás művészetét
A Facebook térhódítása óta egyre több nagyvállalat él a lehetőséggel, hogy a közösségi oldalak segítségével kerüljön közelebbi kapcsolatba rajongóival. A Coca-Cola like-machine és a Mini Maps után itt egy újabb figyelemreméltó próbálkozás, ezúttal a Schweppes-től.
Akik követik a különböző Facebook applikációkat és nyereményjátékokat, azoknak ismerősen csenghet a Schweppes Profile App vagy a Schweppesonalizer név, melyek szintén nagy sikerrel futottak a közösségi oldalon.
Ezeken a sikereken felbuzdulva döntött úgy a vállalat, hogy az amsterdami Red Urban digitális ügynökséggel karöltve, tovább folytatja az Uma Thurman főszereplésével futó reklámfilm témáját egy személyesebb formában. A Facebookon Schweppes Appeal néven futó alkalmazásban Guy Gadbois - a csábítás legnagyobb szaktekintélye - tanítja meg a rajongókat a Schweppes-csábítás művészetére.
Interaktív formában ad ötleteket, hogyan sajátítsuk el a Schweppes nyelvét és legyünk totálisan ellenállhatatlanok.
Persze Guy kicsit sem tűnik nőfaló bájgúnernek, joggal adódik hát a kérdés: „Ugyan mi újat tud nekem mutatni ez az ember a csábítás terén?” Nos… Ha a videó nem is, a Facebook oldaluk talán választ ad rá: http://www.facebook.com/SchweppesFanPage
A profi csábítást leginkább mikrofon segítségével érdemes gyakorolni, egészen komoly szintekre is eljuthatunk Guy segítségével! :) Nekem sajnos pocsék lett a Schweppes vonzerőm, de hátha ti több szerencsével jártok! :)
nyomj egy like-ot! ;)
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.