Keresztrejtvénybe bújtatott reklám

Keresztrejtvénybe bújtatott reklám

2011. július 02. | Akos Moldvan

 

Az Ogilvy reklámügynökség brazil csapata a nyugdíjasokat célozta meg legújabb reklámhirdetésével. A Magazine Luiza brazil áruházlánc reklámjait, az idősek által közkedvelt szabadidős tevékenységen, a keresztrejtvényfejtésen keresztül próbálták meg becsempészni az életükbe.

Az ügynökség különböző keresztrejtvényekben vásárolt egy-egy sornyi területet, ahol a saját áruházukkal kapcsolatos megfejtéseket írhatták be a megfejtők. Így kívánták megismertetni az emberekkel a speciális ajánlatokat vagy egyedi akciókat.

Hatékony módszer volt a brand nevének megjegyzésére és ezzel egyidejűleg a fogyasztói piacuk növelésére is.

Egyértelmű, egyszerű és interaktív.

Luiza - Keresztrejtvény

 

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr933003540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása