Cannes Lions 2011 - PR kategória győztese

Cannes Lions 2011 - PR kategória győztese

2011. június 24. | Akos Moldvan

 

2011. június 19-25. között, 58. alkalommal rendezték meg a reklámszakma éves nagy eseményét a Cannes Lions-t. Tegnap a direkt marketing kategória győzteséről és helyezettjeiről olvashattatok, ma pedig a PR kategória lesz terítéken.

A "Grand Prix" díjat ezúttal egy ausztrál reklámügynökség a Clemmenger BBDO kapta. A melbourni illetőségű cég az Ausztrál Nemzeti Banknak készítette "Break Up" elnevezésű kampányát és érdemelte ki ezzel az elismerést. Elképesztő ötlet és megvalósítás! :)

NAB - "Break Up" kampány

 

A további "Arany", "Ezüst" és "Bronz" oroszlánok díjazottjainak listája PR kategóriában:

Arany
Tramp A Benz, Jung von Matt - Németország (Hamburg)
Watson, Ogilvy & Mather - USA (New York)
Keep a Child Alive, TBWA\Chiat\Day - USA (New York)
Shine A Light on Opportunity, State Education (School) Political Lobbying & Media Relations - Egyesült Királyság
Taxi Drivers’ University, Sancho BBDO - Kolumbia (Bogota)
Skank’s Newest Song, Don’tTryThis - Brazília (Sao Paulo)
Water Mark, Leo Burnett - Ausztrália (Sydney)
Vac From The Sea, Prime PR - Svédország (Stockholm)

Silver
Shave Sutra, BBDO - India (Mumbai)
Understanding Multiple Sclerosis, Hill & Knowlton - Egyesült Királyság (London)
Parallel Lines, OneVoice - Egyesült Királyság (London)
2 Minute Silence, Burson-Marsteller - Egyesült Királyság (London)
Salute Trainer, Hakuhodo - Japán (Tokyo)
SocialPeace, FSB Communicoes - Brazília (Rio De Janeiro)
Watson, Ogilvy & Mather - USA (New York)
Silent National Anthem, Mudra Communications - India (Mumbai)
Get Tested Project, Shalmor Avnon Amichay/Y&R Interactive - Izrael (Tel Aviv)
Break Up, Clemenger BBDO - Ausztrália (Melbourne)
Fake It All anti-counterfeit awareness, Leo Burnett - Libanon (Bejrút)

Bronze
DM50, Exposure Promotions - Egyesült Királyság (London)
American Rom, BV McCann Erickson - Románia (Bukarest)
Underheard in New York, BBH - USA (New York)
Inside Out, Ogilvy & Mather - Hong Kong
The New AFLAC Duck Voice, The Kaplan Thaler Group - USA (New York)
A New Warrior, DDB - Franciaország (Párizs)
KLM Surprise, Boondoggle - Hollandia (Amszterdam)
The Messiah, TBWA\London  - Egyesült Királyság (London)
Doktor Proktor, Try Advertising Agency - Norvégia (Oslo)
Women for Sale, Shalmor Avnon Amichay/Y&R Interactive - Izrael (Tel Aviv)
Tokyo Marathon, Special Banana, Dentsu Y&R - Japan

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr713010568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása