Rögtönzött Scooter buli egy német szupermarketben
Szavakkal egészen nehéz visszaadni az érzést, ami az alábbi reklám megnézése után kavarog bennem. Nosztalgia, megdöbbenés, sírva röhögés... Talán leginkább ez a három szó illik a németországi Edeka szupermarketlánc legújabb rövidfilmjére, melyben a Scooter frontembere H.P. Baxxter kelti életre a legendás együttes legnagyobb slágereit.
Élelmiszer lánc révén hatalmas ziccer kihagyása lenne, ha nem a "How much is the fish?"-el indítana az ember. A készítők sem gondolták ezt másként, így erre a szálra felfűzve tudjuk meg a halon kívül, a hosszú szemű rizs és a kenőmájas árát is. (Ó jee..)
Tulajdonképp már itt egészen furcsa gondolatok cikáztak a fejemben, gyermekkori rajongásom kezdett kiteljesedni, de ekkor jött csak az igazi finálé. Le sem írom, élje át mindenki a meglepetés erejével. Annyira szürreális, hogy igazából ettől lesz zseniálisan szerethető és vicces az egész. Hyper, hyper!
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.