A Doritosért bármit!
Itteni idő szerint hétfő hajnalban kezdődik a 47. Super Bowl, a 2012-es Amerikai Futball Bajnokság döntője. Az esemény a sportértéke mellett tökéletes beszédtéma az előtte és utána lévő egy-két hétben a reklámoldalaknak és blogoknak is annyi brand készül külön, csak a döntőre megálmodott rövidfilmekkel.
A népszerűségét jól mutatja, hogy a mérkőzést közvetítő CBS televízió társaság valamennyi reklámidőt értékesítette idén is, néhány félperces spot ára több, mint 4 millió dollárba került, amely új rekord.
A Doritos chips több alkotással is nevezett, egyetlen közös gócpontja a reklámfilmeknek a rendkívül jó érzékkel eltalált humorfaktor. "Mire vagyunk képesek egy Doritosért?" Valószínűleg ezt a kérdést tették fel egymásnak a kollégák egy álmosító hétfő délelőtti meetingen. Azt nem tudom, hogy mivel rázták fel a megbeszélés résztvevőit, de hogy nagyon meredek ötletek születtek, az tuti.
Legyen szó vak bácsiról, futballról lemondó apukáról vagy egy végtelenségig Doritos-függő kecskéről... mind-mind olyan kisfilm, mely egy szempillantás alatt mosolyra húzza az ember száját.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.