Gyilkosság a WC-ben
Nem is olyan régen írtam a 13th Street nevű horror csatorna legújabb billboard hirdetéséről, máris beleszaladtam egy másikba. Kreativitásból csillagos ötösre vizsgázott a mostani is.
Hamburg felkapott szórakozóhelyeinek mellékhelyiségeit alakították át egy brutális gyilkosság színhelyévé. Persze ahogy azt már megszokhattuk egy plusz csavar mindig van a kampányokban, amit most egy UV lámpa segítségével sikerült kiviteleznie a Jung von Matt reklámügynökségnek.
Hogy miért? Nagyon egyszerű... Mert tisztában vanak vele, hogy nincs is nagyszerűbb élmény annál, mint mikor szalonspicces állapotban a WC felé veszi az irányt az ember a buliban, majd amikor épp könnyítene magán a lámpa hirtelen kialszik, az UV bekapcsol és a falon, a padlón, a tükrökön, egyszóval mindenhol vérnyomok és egy durva gyilkosság nyomai látszódnak.
Ha kellően összecsinálta magát az illető, akkor nem árt egy kézmosás, így a megfejtést, hogy mi is ez az egész (azaz a 13th Street logót) nagyon helyesen a csap felett lévő tükörre helyezték.
Már csak az a kérdés, hogy aki galád módon kihagyja a kézmosást, az kihívta a rendőrséget, vagy hazament aludni és megpróbálta elfelejteni amit látott... :)
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.