Gyilkosság a WC-ben

Gyilkosság a WC-ben

2011. november 21. | Akos Moldvan

 

Nem is olyan régen írtam a 13th Street nevű horror csatorna legújabb billboard hirdetéséről, máris beleszaladtam egy másikba. Kreativitásból csillagos ötösre vizsgázott a mostani is.

Hamburg felkapott szórakozóhelyeinek mellékhelyiségeit alakították át egy brutális gyilkosság színhelyévé. Persze ahogy azt már megszokhattuk egy plusz csavar mindig van a kampányokban, amit most egy UV lámpa segítségével sikerült kiviteleznie a Jung von Matt reklámügynökségnek.

Hogy miért? Nagyon egyszerű... Mert tisztában vanak vele, hogy nincs is nagyszerűbb élmény annál, mint mikor szalonspicces állapotban a WC felé veszi az irányt az ember a buliban, majd amikor épp könnyítene magán a lámpa hirtelen kialszik, az UV bekapcsol és a falon, a padlón, a tükrökön, egyszóval mindenhol vérnyomok és egy durva gyilkosság nyomai látszódnak.

Ha kellően összecsinálta magát az illető, akkor nem árt egy kézmosás, így a megfejtést, hogy mi is ez az egész (azaz a 13th Street logót) nagyon helyesen a csap felett lévő tükörre helyezték.

Már csak az a kérdés, hogy aki galád módon kihagyja a kézmosást, az kihívta a rendőrséget, vagy hazament aludni és megpróbálta elfelejteni amit látott... :)

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr733399769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása