Vasárnapi klasszikus: Megfosztani a férfit egy BL meccstől?
Vasárnap lévén - szokásunknak megfelelően - egy klasszikus reklámhoz nyúlunk, mely akár a TV-ben, akár az utcákon vagy az interneten, de komoly népszerűségre tett szert. Múlt héten a Heineken egyik (facebook) közönségdíjas rövidfilmjébe pillanthattatok bele. Ma ismét tőlük nézünk meg egy kicsit sem átlagos reklámkampányt.
A futball rajongók biztosan emlékeznek, hogy milyen jeles esemény volt 2009. október 21-én.
A Real Madrid és az AC Milan csapata játszott Bajnokok Ligája mérkőzést, ami egyenlő egy ünnepnappal mind az olasz, mind a spanyol emberek életében. Ezzel a JWT reklámügynökség is tisztában volt, de mit tehet egy olasz fanatikus, ha barátnője, főnöke vagy egyetemi professzora felajánl neki egy jegyet egy klasszikus zenei estre pontosan aznap estére? A kényszer nagy úr sajnos, úgyhogy leginkább semmit. Maximum reménykedik egy csodában. De a Heinekennek hála a csoda valóra válik...
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.