Ilyen az igazi horror!
A 13th Street egy tematikus tv csatorna, amely Európa több országában kifejezetten horror filmekre, thrillerekre és krimikre specializálódott. Németországban 1998 óta vannak jelen, 2010-ben azonban rendhagyó módon egy mozifilmen keresztül hozták közelebb a műfaj kedvelőit saját termékükhöz.
A "Last call" (Utolsó hívás) című horrorfilm az első olyan interaktív film volt a világon, ahol a főszereplő a közönség valamely tagjával kommunikál élőben(!) és az illető tanácsait követve cselekszik a filmben. Az előzetesen - regisztráció címszóval - leadott mobiltelefonszámok egyikét felhívja a filmbéli szereplő, ami aztán a moziban ülőnél kicseng. Innentől kezdve kérdések sorozata árasztja el a filmbe csöppenő nézőt, akinek a válaszait egy - a Powerflasher cég által készített - hangfelismerő szoftver segítségével dekódolják és annak megfelelően görgetik tovább a történetet. A film vége ennek megfelelően hol happy end, hol totális dráma.
Nagyon innovatív és mókás formája ez a brand ismertségének növelésére, a film végén természetesen elárulják, hogy ki volt a hunyó és melyik az a csatorna, ami ilyen és ehhez hasonló, izgalmas élményeket tartogat a nézőközönség számára.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.