Legalizálták a melegházasságot az USÁ-ban. Így reagáltak a márkák
Az azonos nemű pároknak jogukban áll az házasságot kötni bárhol az Egyesült Államok területén, a szövetségi tagállamok ezt nem tilthatják meg nekik – hirdette ki pénteken az Egyesült Államok Legfelsőbb Bírósága.
A Facebookon - az USA területén - egyből megjelent egy opció a profilképek átszínezésére, amivel a szimpatizánsok fejezhetik ki tetszésüket a döntéssel kapcsolatban. A Fehér ház facebook oldalától kezdve Leonardo di Caprio-ig nagyon sokan módosították is a képüket, jelezve ezzel, hogy helyeslik és üdvözlik az egynemű párok egybekelésének lehetőségét.
Szinte azonnal a bejelentés után a márkák is aktivizálták magukat. A Google például dedikált találati oldali design-al várja azokat, akik a "gay marriage" kifejezésre keresnek rá, de a Twitteren szinte minden nagyobb márka megemlékezett a hírről egy kreatívval.
Visa
Trónok Harca
Mentos
GAP
Levi's
Snicker's
Tide
Microsoft
Android
Cheerio's
Kellogg's
Macy's
UNIQLO
Ben & Jerry's
Jell-O
Absolut
Coca-Cola
Budweiser
Heineken
Doritos
Starbucks
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.