Cukorka kísérlet tündéri gyerkőcökkel

Cukorka kísérlet tündéri gyerkőcökkel

2013. november 05. | Akos Moldvan

Halloween ünnepe általában a csokikat és édességeket vadászó gyerkőcök, illetve a notórius tökfaragók mellett a reklámszakma dolgozóit is erőteljesen megérinti. Nem volt ez másképp idén sem. Rengeteg kreatív alkotás született ebben a témakörben, a legviccesebb talán a Pepsi és a Coca-Cola piszkálódása volt.

halloween.png

Nem mehetünk el azonban az alábbi szpot mellett sem és ahogy azt már megszokhattuk, ha egy reklámban tündéri kisgyerekek szerepelnek, az nagy valószínűséggel sikert arat a világhálón. (A 4 milliós nézettség talán igazolja is ezt a hipotézist).

A Crest (Blend-a-Med) és az Oral-B egy különleges kísérletnek vetette alá a lurkókat, akik ezúttal sem mondtak csődöt igazmondásból. Halloween alkalmából teljesen új, egészséges cukorkákat kóstoltattak velük és várták az őszinte véleményüket a termékekkel kapcsolatban. Az articsóka vagy tofu ízesítés hallatán még a felnőttek is rosszul lesznek, képzelhetjük hát, hogy a gyerekek fejében milyen gondolatok kavarogtak az ízlelgetés közben.

A reklám végén elhajtották melegebb éghajlatra a kísérlet kitalálóit, mi pedig leszűrhetjük magunknak, amit eddig is tudtunk: édesség nélkül a Halloween totálisan értelmetlen. Márpedig ha édesség van, akkor a Crest és az Oral-B termékei segíthetnek elfogyasztásuk után egy alapos fogmosással.

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr105616208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása