Mutasd a QR-kódod, megmondom ki vagy!
A Heineken gondolt egy nagyot és a Heineken Open'er Music Festival-on, egy új őrülettel, személyre szabott QR-kódokkal könnyítette meg a fiatalok számára az ismerkedést. Úgy gondolták, hogy a félénkebb vagy rutintalanabb fiúk is könnyebben szánják rá magukat a "Szia, meghívhatlak egy italra?" klasszikus csajozós mondat ismételgetésére, ha előtte "leinfózhatják" az áldozatot. Nem beszélve arról, hogy oldottabb hangulatban a sörfogyasztás is szebb mutatókat produkál.
A Leo Burnett varsói munkatársai találták ki ezt az újfajta U-kód névre keresztelt "randimatricát", de nem lennék meglepőve, ha különböző bulikon vagy fesztiválokon szerte a világon elszaporodna a közeljövőben.
A matricákra természetesen olyan szöveget és információt "kódolhatunk", amilyet csak szeretnénk, a lényeg, hogy ha valaki beszkenneli a rajtunk lévő QR-kódot akkor legyen egy halvány sejtése, hogy milyen fél órára számíthat ha leáll velünk egy kis ismerkedő diskurzusra.
Az ötlet jó, a kreatív fiúknak és lányoknak itt a lehetőség, hogy a slusszkulcspörgetős úriembereket és a mellkidobós hölgyeket lekörözzék a bulikban.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.