Egy jó tusfürdő sok mindenre képes
Bevallom töredelmesen, hogy én nem rajongtam annyira, mint a média és a reklámoldalak a "Nézzétek! Egy fehér lovon ülök" strófával záródó Old Spice kampányért Mustafával a főszerepben. Nem volt rossz, de nem értettem azt az iszonyat népszerűséget és hype-ot ami körülötte van.
Lényeg a lényeg... az USA-ban továbbléptek és a Wieden+Kennedy reklámügynökség segítségével új mókába kezdtek az Old Spice termékekkel. A termék és annak "képessége" persze mit sem változott, de vicces látni hogyan alakul át egy felettébb szánalomra méltó társaság egy kis Old Spice tusfürdő segítségével. Pénteki levezetésnek azt hiszem tökéletes.
Jó szórakozást a következő 31 másodpercre! :)
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.