Egyél egy parkolókártyát!
A Wrigley's kampánya, legújabb Extra Polar Fresh nevű rágóját népszerűsíti, nem is akármilyen módon. Miképp lehetne rávenni az embereket, hogy ne csak halljanak a termékről, hanem ki is próbálják azt? Tették fel a kérdést maguknak a BBDO Proximity reklámügynökség szakemberei.
A hostess promóció lejárt lemez gondolták, viszont van egy hely ahol az emberek nagy százaléka önkéntelenül is a szájába vesz dolgokat. Rossz az aki rosszra gondol, ugyanis a helyszín nem más, mint egy mélygarázs parkolója, ahol az autósok ösztönösen a szájukba veszik a sorompónál kapott parkolójegyüket. Ezt a kártyát vonták be Polar Fresh mentollal, így egy rendhagyó kóstoltatás keretein belül megismerhették az emberek a terméket.
Brilliáns!
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.