Globálisan „Egy márka” stratégiát hirdet meg a Coca-Cola

Globálisan „Egy márka” stratégiát hirdet meg a Coca-Cola

2016. január 22. | Akos Moldvan

A 2016. január 19-i kampányindítón Marcos de Quinto, a The Coca-Cola Company marketingigazgatója bejelentette az új, globális, „egy márka” stratégia indulását, amely először egyesíti az ikonikus Coca-Cola márka égisze alatt a termékcsalád többi tagját, a Coca-Cola Light/Diet Coca-Cola-t, a Coca-Cola Zero-t és a Coca-Cola Life-ot. Az új stratégia a világméretű „Taste the Feeling” kampányban valósul meg.

1.jpg

A „Taste the Feeling” kampány kreatív koncepciója a terméket állítja a középpontba, és a Coca- Cola – bármelyik Coca-Cola legyen is az – fogyasztásának az élményét és szimpla élvezetét ünnepli. Az „egy márka” stratégia bevezetésével a vállalat hangsúlyozza elkötelezettségét amellett, hogy választási lehetőséget nyújt a fogyasztóknak, lehetővé téve számukra, hogy az ízlésüknek, életstílusuknak és étrendjüknek megfelelő Coca-Cola terméket választhassanak.

1_1.jpg

A párizsi kampányindító eseményen bemutatták még a mindennapi stresszhelyzetek oldásáról szóló „Under Pressure” (Ogilvy & Mather), a fiatal bolti eladólány és az üzletbe betérő helyes srác történetét elmesélő „Szupermarket” (Sra. Rushmore), a „Mire való a Coca-Cola” (Sra. Rushmore), a „Professzor” (Sra.Rushmore), a „Sarkvidéki nyár” (The Cyranos-McCann), az „Üres üveg” (Mercado-McCann) és a „Valódi élvezet” (Mercado-McCann) c. reklámfilmeket is, amelyekkel szintén még ez év során találkozhat majd a közönség.

1_2.jpg

A kampányhoz Guy Aroch és Nacho Ricci neves divatfotósok több mint 100 kampányfotót készítettek, amelyeken különböző földrajzi helyekről származó embereket örökítettek meg teljesen hétköznapi élethelyzetekben, amint épp jéghideg Coca-Cola-t isznak. A képek a nyomtatott hirdetéseken kívül a kültéri és bolti reklámokban, valamint a digitális médiában lesznek láthatóak. 

1_3.jpg

1_4.jpg

1_5.jpg

1_6.jpg

1_7.jpg

1_8.jpg

1_9.jpg

The Coca-Cola Company

A Coca-Cola Vállalat a világ legnagyobb üdítőital-gyártója, több mint 500 féle szénsavas és mentes italt kínál a fogyasztóknak. A világ egyik legértékesebb márkájának tartott Coca-Cola-val együtt a vállalat portfoliójába 17, milliárdos értékű márka tartozik, egyebek mellett a Diet Coke és a Coca-Cola light, a Fanta, a Sprite, a Coca-Cola Zero, a Vitaminwater, a Powerade, a Minute Maid, a Simply, a Georgia és a Dell Valle. Világszinten első a szénsavas italok, dzsúszok és gyümölcslé italok, a palackozott teák és kávék piacán. A  fogyasztók több mint 200 országban élvezhetik a vállalat termékeit, amelyekből naponta 1,9 milliárd pohárnyit adnak el.
tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr108301020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.