A Volvo tarol az idei Cannes Lions-on?

A Volvo tarol az idei Cannes Lions-on?

2014. június 13. | Akos Moldvan

volvo.png2014. június 15-én elstartol az egyik legnagyobb nemzetközi reklámfesztivál, a Cannes Lions. A tavalyi évhez hasonlóan - ahol a Melbourne-i Metro Trains közlekedési vállalat balesetegelőzési reklámjának figurái aratták le a babérokat - idén is van egy titkos favorit, melyet a globális kreatív vezetők többsége a dobogó élére vár több kategóriában is.

Nem sokan vannak valószínűleg, akik tavaly év végén valamilyen csatornán ne akadtak volna bele a Volvo egészen elmeroggyant reklámfilmjébe, melyben Jean-Claude Van Damme tol egy brutális spárgát két Volvo kamion tükrén állva.

Miközben azok mennek.

Hátrafelé.

A videó őrületes sebességgel gázolt végig az interneten, egyik-napról a másikra mindenki ezt a videót osztotta minden felületen. De tényleg, egészen brutális eredményeket produkált a filmet készítő Forsman & Bodenfors ügynökség.

Nem is csoda, ha ugyanezzel a lendülettel szaporodtak el egyre-másra a paródiák, mémek és egyéb hasonló videók. Legemlékezetesebbek ezek közül talán a Chuck Norris féle verziók, hiszen köztudott, hogy Chuck mindent, mindenkinél jobban tud és egyébként is ő az egyetlen ember, aki végigvitte a Super Mario-t... balra.

Kíváncsian várjuk bejönnek-e az előzetes találgatások. Hamarosan kiderül

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr366299465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása