A Volvo tarol az idei Cannes Lions-on?
2014. június 15-én elstartol az egyik legnagyobb nemzetközi reklámfesztivál, a Cannes Lions. A tavalyi évhez hasonlóan - ahol a Melbourne-i Metro Trains közlekedési vállalat balesetegelőzési reklámjának figurái aratták le a babérokat - idén is van egy titkos favorit, melyet a globális kreatív vezetők többsége a dobogó élére vár több kategóriában is.
Nem sokan vannak valószínűleg, akik tavaly év végén valamilyen csatornán ne akadtak volna bele a Volvo egészen elmeroggyant reklámfilmjébe, melyben Jean-Claude Van Damme tol egy brutális spárgát két Volvo kamion tükrén állva.
Miközben azok mennek.
Hátrafelé.
A videó őrületes sebességgel gázolt végig az interneten, egyik-napról a másikra mindenki ezt a videót osztotta minden felületen. De tényleg, egészen brutális eredményeket produkált a filmet készítő Forsman & Bodenfors ügynökség.
Nem is csoda, ha ugyanezzel a lendülettel szaporodtak el egyre-másra a paródiák, mémek és egyéb hasonló videók. Legemlékezetesebbek ezek közül talán a Chuck Norris féle verziók, hiszen köztudott, hogy Chuck mindent, mindenkinél jobban tud és egyébként is ő az egyetlen ember, aki végigvitte a Super Mario-t... balra.
Kíváncsian várjuk bejönnek-e az előzetes találgatások. Hamarosan kiderül
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.