Valentin-napi "Dumb Ways To Die"

Valentin-napi "Dumb Ways To Die"

2014. február 13. | Akos Moldvan

dumb_ways_to_valentine.jpg Miután a Cannes Lions reklámversenyen letarolták a mezőnyt és fülbemászó dalocskájukkal meghódították a Youtube-ot, a Melbourne-i Metro Trains közlekedési vállalat jópofa figurái Valentin napon is folytatják balesetmegelőző kampányukat.

A hamarosan plüssfiguraként is kapható lények közül kettő kapott kiemelt szerepet a mostani kisfilmben. Ha emlékeztek, a kis kék figura volt, aki eladta mind a két veséjét az interneten az eredeti videóban. A mostani alkalommal pedig a szívét ajándékozza párjának Valentin nap alkalmából és búcsúzik el ismét az élettől. 

Szerelmesek napja ide vagy oda tehát, vigyázzatok magatokra ma is! És most zene...

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr35813458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása