Biztosítás a legextrémebb helyzetekre is

Biztosítás a legextrémebb helyzetekre is

2012. november 30. | Akos Moldvan

centraal_beheer.jpg A hét elején megtudhattuk, hogy Felix Baumgartnernek miért lehet szüksége a Centraal Beheer Achmea biztosítótársaságnál egy jó biztosításra. És bár az a reklámfilm nem hivatalos berkeken belül készült, humorával és történetével simán hozta a "szokásos" Centraal Beheer reklámok színvonalát.

Mert, hogy abból bizony van jópár! A híres holland biztosítótársaság ugyanis 1909-ben alakult Amsterdamban, így nem kispályás a piacon. 1984-ben pedig betaláltak a tutiba, az "Even Apeldoorn bellen" szlogennel, ami nyersfordításban annyit tesz, "Csak hívjon minket!". (Sajnos ezt a szlogent érthető okokból el kellett hagyni a reklámokból, amikor 2009-ben merényletkísérlet történt Beatrix, a holland királynő ellen Apeldoornban).

Egészen 2009-ig azonban folyamatosan érkeztek a humorosabbnál humorosabb rövidfilmek, melyekből a Havas Worldwide reklámügynökség (volt Euro RSCG) nem kevesebb, mint 54-et hozott össze! Ebből szemezgetünk most párat.

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr454938889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.