Egy igazán jó vacsora
A boldogság szó hallatán egyelőre még nem a Coca-Cola jut az ember eszébe (szerencsére), de ha reklámok közül kellene választani, biztos lennének páran, akiknek az üdítőgyár ugrana be. Rengeteg reklámban operálnak az érzésekkel, próbálják a brandet élményekkel, hangulattal szerethetővé tenni.
Egyébként meg jól csinálják. Sokkal szívesebben nézi az ember pl. a Hapiness Factory névre hallgató rövidfilmet, mint azt, hogy hüvelygomba vagy haspuffadás gyötri-e jelenleg a Szabó családot.
A klasszikus reklámfilmektől elrugaszkodva, a Coca-Cola legújabb dobbantása Nápolyban, egy aprócska téren történt. Céljuk nem volt más, mint összehozni egy jó kis kajálásra az embereket, jó hangulatot teremteni és hagyni, hogy élvezzék kicsit az életet. Erre pedig nincs is tökéletesebb hely Olaszországnál, ahol egy késő délutáni, kora esti össznépi fiestában nagyjából bárki benne van.
Az ital természetesen adott volt, de a híres séf, Simone Rugiati által készített ételek közül bőven volt választanivaló.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.