Amikor nincs szükség alkoholra

Amikor nincs szükség alkoholra

2012. január 13. | Akos Moldvan

 

Az eredeti Budweiser sört még 1785-ben alapították a Cseh Köztársaságbeli Budweis városában. A cég 1871-ben kezdett exportálni az USA-ba és az ottani Anheuser-Busch cég kezdte el használni a Budweisert, mint brandet, amit két évre rá, 1876-ban le is védetett. (Update: 2009-ben azonban az Anheuser Busch amerikai sörfőzde elvesztette az Európai Bíróság előtt azt a védjegypert, amelyben a "Budweiser" márkanév használati jogát igényelte magának Európában. A luxembourgi székhelyű bíróság ítélete azon alapul, hogy a "Budweiser" kifejezés kereskedelmi használatának joga, ha sörről van szó, Németországban és Ausztriában csak a cseh Budejovicky Budvar sörfőzdét illeti meg.)

Legújabb kampányukban az alábbi print hirdetésekkel hirdetik a Budweiser alkoholmentes sört: "Ha az átlagos cseh lány így néz ki, ki a fenének van szüksége alkoholra?".

Nos attól függetlenül, hogy mondás szerint az alkoholmentes sör az első lépés a guminő felé, szerintem egy igen ötletes és humoros print hirdetésről van szó, de annyit azért üzennék a cseh kollégáknak, hogy ha ezen a hirdetési vonalon haladunk tovább, akkor a híresen szép magyar lányok egy hasonló hirdetési szlogennel nagyjából a málnaszörpöt kéne, hogy reklámozzák. :)

 

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr203541925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.