Na ez a hibridautó nem kéne...

Na ez a hibridautó nem kéne...

2011. szeptember 09. | Akos Moldvan

 

Nem is olyan régen tettem ki egy posztot, amelyben az Ausztrál Közlekedésbiztonsági Hivatal (TAC) reklámjai és azok hatékonysága volt a téma. Nos az alma nem esik messze a fájától, a szomszédos Új-Zélandon készült print hirdetéseken, az Ogilvy reklámügynökség marketingstratégiája nem sokban különbözik ausztrál társaikétól, bár a sokkoló ábrázolásmódot itt talán sikerült némi humorral is fűszerezni.

A képeken karambolozó autók hibrid elegyét láthatjuk. A rendhagyó autógyár fúzióból így jöhetnek létre a legújabb autómárkák is, mint pl.: Toyazda, Volksubishi vagy éppen Nissbaru. Az ábrázolásmód zseniális az új típusokhoz pedig egy sima kereszteződésben is hozzájuthatunk ha nem figyelünk... Remélem senkinek nem lesz ilyen autója...

 

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr363212024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása