Egyél egy parkolókártyát!

Egyél egy parkolókártyát!

2011. július 07. | Akos Moldvan

 

A Wrigley's kampánya, legújabb Extra Polar Fresh nevű rágóját népszerűsíti, nem is akármilyen módon. Miképp lehetne rávenni az embereket, hogy ne csak halljanak a termékről, hanem ki is próbálják azt? Tették fel a kérdést maguknak a BBDO Proximity reklámügynökség szakemberei.

 

A hostess promóció lejárt lemez gondolták, viszont van egy hely ahol az emberek nagy százaléka önkéntelenül is a szájába vesz dolgokat. Rossz az aki rosszra gondol, ugyanis a helyszín nem más, mint egy mélygarázs parkolója, ahol az autósok ösztönösen a szájukba veszik a sorompónál kapott parkolójegyüket. Ezt a kártyát vonták be Polar Fresh mentollal, így egy rendhagyó kóstoltatás keretein belül megismerhették az emberek a terméket.

Brilliáns!

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr853030267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.