A virtuális vásárlásé a jövő?

A virtuális vásárlásé a jövő?

2011. június 25. | Akos Moldvan

 

A kutatások szerint a koreai a második leginkább munkafüggő nép Földünkön. Ebből következik, hogy a munkán kívül nem sok mindenre tudnak időt szánni, így van ez a bevásárlással is. A Tesco szöuli reklámügynöksége a Cheil Worldwide, Homeplus néven hozott létre a metróállomásokon virtuális áruházakat. Mivel az otthon és a munkahely között akarva akaratlanul útba ejtenek egy-két metrómegállót az emberek, gondolták amíg várnak a szerelvényre, akár meg is spórolhatnák maguknak a bevásárlást.

A kijelzőket úgy tervezték meg, hogy egy tényleges bolt polcsorainak feleljenek meg, a vásárlók azonban a termék kocsiba helyezése helyett csak egy QR kódot olvastatnak be az okostelefonjukkal, minek következtében a termék a virtuális szatyrukban landol.
Amint készen voltak a virtuális vásárlással a termékeket már pakolták is nekik össze a Homeplus dolgozói, amivel megspórolták ezt a kellemetlen, de kötelező dolgot maguknak.

A kampány nagyon sikeres volt, ami nem csoda, hiszen így, hogy az okostelefon lassan mindennapi életünk része, valószínűleg nem csak Koreában fogunk találkozni ilyen lehetőségekkel.

Homeplus: Virtual Subway Store
 

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr343009650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.