A lájk gép a legújabb trendi kütyü?

A lájk gép a legújabb trendi kütyü?

2011. június 23. | Akos Moldvan

 

Nem az első eset, hogy egy cég kiemeli a Facebookot a való életbe. Elég csak visszagondolnunk az Amsterdamban évente megrendezésre kerülő AutoRAI kiállításra, ahol a Reanult standján lehetett állapotfrissítéseket küldeni a belépőkártyák segítségével a Facebook adatlapunkra.

A Coca Cola izraeli csapata megtalálta a tökéletes célközönséget a saját akciójához. A "Coca Cola Village 2010" elnevezésű fesztiválra vitte legújabb promócióját, ahol tinik ezrei lájkolták magát az eseményt és az ottani programokat karkötőjük segítségével.

A LIKE Machine nevet adta a Pulicis E-Dologic cég a gépezetnek, amit a nyári tábor több pontján felállítottak, így a 3 napos szórakozás alatt 10 ezer fiatal próbálhatta ki. A működése pofon egyszerű, amennyiben egy a táborban lévő fiatal szerette volna tetszését kifejezni egy programmal kapcsolatban, a belépésnél kapott Like-karkötőjével azonnal meg is tehette ezt az adott "lájk ponton". A legtöbb helyen fényképezőt is elhelyeztek, így az állapotfrissítés fotóval egybekötve került az otthonmaradottak elé, akik így kaphattak egy keveset az ottani élményekből.

A faluban tartózkodó 7000 gyerek 3 nap alatt 350 ezer posztot és 500 ezer lájkot generált, úgyhogy a promóció elég sikeresnek mondható.

Mindemellett persze az ötlet és a kivitelezés is páratlan!

Coca Cola - Like Machine
 

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr993006478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.