A lájk gép a legújabb trendi kütyü?
Nem az első eset, hogy egy cég kiemeli a Facebookot a való életbe. Elég csak visszagondolnunk az Amsterdamban évente megrendezésre kerülő AutoRAI kiállításra, ahol a Reanult standján lehetett állapotfrissítéseket küldeni a belépőkártyák segítségével a Facebook adatlapunkra.
A Coca Cola izraeli csapata megtalálta a tökéletes célközönséget a saját akciójához. A "Coca Cola Village 2010" elnevezésű fesztiválra vitte legújabb promócióját, ahol tinik ezrei lájkolták magát az eseményt és az ottani programokat karkötőjük segítségével.
A LIKE Machine nevet adta a Pulicis E-Dologic cég a gépezetnek, amit a nyári tábor több pontján felállítottak, így a 3 napos szórakozás alatt 10 ezer fiatal próbálhatta ki. A működése pofon egyszerű, amennyiben egy a táborban lévő fiatal szerette volna tetszését kifejezni egy programmal kapcsolatban, a belépésnél kapott Like-karkötőjével azonnal meg is tehette ezt az adott "lájk ponton". A legtöbb helyen fényképezőt is elhelyeztek, így az állapotfrissítés fotóval egybekötve került az otthonmaradottak elé, akik így kaphattak egy keveset az ottani élményekből.
A faluban tartózkodó 7000 gyerek 3 nap alatt 350 ezer posztot és 500 ezer lájkot generált, úgyhogy a promóció elég sikeresnek mondható.
Mindemellett persze az ötlet és a kivitelezés is páratlan!
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.