Mucsi odacsapott!... Megint!

Mucsi odacsapott!... Megint!

2016. április 08. | Akos Moldvan

Igen már megint , igen most is ugyanúgy , ugyanaz.... de hát ha egyszer a  Jancsó filmekből jól ismert Kapa -  Mucsi Zoltán meghamisíthatatlan védjegye - működik! Én legalábbis megkönnyezem mindig. Nyilván nem a P&G - Thank You Mom! kampányával vagy a John Lewis karácsonyi reklámokkal kell összehasonlítani, de ha a helyén kezeli az ember, akkor tuti, hogy sokkal szebb lesz a péntek délutánja.

 Mi van, farsang ...

tovább komment
Fel a fejjel Budapest!

Fel a fejjel Budapest!

2016. április 07. | Akos Moldvan

Inspiráló és roppant kreatív projekt ütötte fel a fejét Budapest utcáin, mely a  Budapesti Tavaszi Fesztivál első napján, április 8-án debütál. A #felafejjelbudapest névre keresztelt társadalmi és építészeti projekt egyfajta görbe tükör az utcán lehajtott fejjel, mobiltelefont nyomkodó társadalom számára, hiszen sokszor észre sem vesszük, hogy milyen csodálatos épületek vesznek bennünket körül a városban ...

tovább komment
Újabb inspiráló Tesla reklám

Újabb inspiráló Tesla reklám

2016. március 23. | Akos Moldvan

Nagyjából fél éve egy rajongói csapat  brutális minőségű CGI reklámfilmet készített a Teslának , mely azóta is nagy kedvencem. Gondolom Elon Musknak is, hiszen az ingyen reklám - főleg ilyen igényes módon összerakva - igencsak jól jön a vállalatnak.

Most egy újabb reklámfilm látott napvilágot és hogyhogy nem, ezt sem a Tesla hivatalos marketingkommunikációs csatornája dobta ki magából, hiszen nyílt titok, ...

tovább komment
Újabb őrült húzás Alex Thomsontól a Hugo Boss új videójában

Újabb őrült húzás Alex Thomsontól a Hugo Boss új videójában

2016. március 19. | Akos Moldvan

Alex Thomson , brit vitorlásversenyző, ezen felül pedig a Hugo Boss  egyik szponzoráltja. Talán emlékeznek páran, ő volt az, aki nagyjából négy éve öltönyben feszített egy 60 lábas, 45 fokban bedöntött vitorlás vízből kiálló tőkesúlyán. Sokan persze értelemszerűen Photoshop trükköt sejtettek a mutatvány mögött, de a csapat hamar eloszlatta a kételyeket az alábbi videóval:

Aztán 2014-ben újabb ...

tovább komment
Cookie Monster a Szezám utcából az új iPhone reklám sztárja

Cookie Monster a Szezám utcából az új iPhone reklám sztárja

2016. március 18. | Akos Moldvan

Az utóbbi időben az Apple kicsit változtatott a TV szpotjainak stílusán. Pörgősebbek lettek, világsztárok is fel-felbukkannak benne, az eddigi letisztult minimalista érzés helyét átvette a frissesség, fiatalosság. Ez jellemző az iPhone 6s " Csak egy dolog változott... Minden " néven futó kampányára is, mely kishazánkban november óta fut a TV-ben és eddig 4 féle szpotot fedezhettünk fel belőle. A filmekben ...

tovább komment
A McDonald's trollkodott egyet a Burger Kinggel... Az meg visszacsapott

A McDonald's trollkodott egyet a Burger Kinggel... Az meg visszacsapott

2016. március 01. | Akos Moldvan

Történt, hogy a McDonald's pár hónapja olyannyira vicces hangulatba került, hogy kitaláltak egy kis fricskát legnagyobb konkurenciájuknak a Burger Kingnek . Kerestek egy útszakaszt, ahonnan viszonylag távol esik a legközelebbi Burger King, cserébe pedig meglehetősen közel található egy McDrive.

Csináltak hát két táblát. Mindegyiken az adott gyorsétteremhez vezető út iránymutatása látható, de míg a McDonalds-é ...

tovább komment
Te nyomkodnád a mobilod egy romantikus vacsora alatt? Itt a nagy Vacsora-teszt

Te nyomkodnád a mobilod egy romantikus vacsora alatt? Itt a nagy Vacsora-teszt

2016. február 13. | Akos Moldvan

A Magyar Telekom a tavalyi nagy sikerű Torta-teszt után újabb kísérletezésbe fogott, a főszereplők ezúttal azonban nem ovis gyerekek, hanem felnőtt párok, akik Valentin-nap alkalmából egy romantikus vacsorán vehettek részt. Ahogy napjainkban sokszor lenni szokott viszonylag rövid időn belül elő is kerültek a mobilok, "csak becsekkolok", "csak instára töltök gyorsan egy fotót", "csak gyorsan átpörgetem a Facebookot" ...

tovább komment
A legjobb 2016-os Super Bowl reklámok - Coca-Cola

A legjobb 2016-os Super Bowl reklámok - Coca-Cola

2016. február 12. | Akos Moldvan

A CBS által adott 50. Super Bowl a vártakkal ellentétben nézettségi rekordot nem döntött ugyan, de a Nielsen mérése szerint átlagban így is 111,9 millió polgár nézte. A csúcspont persze most is a szünet volt, 115,5 millió nézővel. Azt már korábban írtuk , hogy egy kisebb vagyon 30 másodpercben megjelenni a Super Bowl szüneteiben reklámfilmmel, de néhány szpotban azt is láthatjuk, hogy maga az elkészítés sem két ...

tovább komment
A legjobb 2016-os Super Bowl reklámok - T-Mobile USA

A legjobb 2016-os Super Bowl reklámok - T-Mobile USA

2016. február 11. | Akos Moldvan

Harmadik alkalommal jelent meg hirdetőként a T-Mobile USA a Super Bowl szüneteiben, ráadásul nem is egy reklámszpottal. Az első film főszereplője az a bizonyos Steve Harvey , aki bebakizta a tavalyi Miss Universe végső győztesének kihirdetését . Ezek után csak idők kérdése volt, hogy melyik márka fog lecsapni rá és felhasználni a milliónyi internetes mém után egy igazi trollkodásra valamelyik reklámban.

Nos a ...

tovább komment
A legjobb 2016-os Super Bowl reklámok - Audi R8

A legjobb 2016-os Super Bowl reklámok - Audi R8

2016. február 10. | Akos Moldvan

Február 7-én, ahogy az lenni szokott, lezajlott a világ egyik legnézettebb sporteseménye, az amerikaifutball-bajnokság (NFL) döntője. Idén a fél perces reklámidőért 5 millió dollárt (közel 1,5 milliárd forintot) kértek , ami pont fél millióval több mint tavaly, de mivel a bűvös 50. döntőhöz érkeztünk, így talán még az átlagosnál is nagyobb várakozás előzte meg a meccset.

Maga a játék igazából ...

tovább komment
Gyönyörű és megható a Telekom új reklámfilmje

Gyönyörű és megható a Telekom új reklámfilmje

2016. január 29. | m.ancs

A Telekom új kampánnyal építi tovább a tavaly óta kapható, minden szolgáltatást egyben kínáló Magenta 1 csomag népszerűségét. A Telekom márka őrei úgy döntöttek, hogy egy komoly családi üzenettel, és az azt támogató erős, érzelmes történettel tovább erősítik a termék pozícióját a családos célcsoportok fejében és szívében.

Elég menő leszek neki?

A február első napján debütáló 45 ...

tovább komment
Globálisan „Egy márka” stratégiát hirdet meg a Coca-Cola

Globálisan „Egy márka” stratégiát hirdet meg a Coca-Cola

2016. január 22. | Akos Moldvan

A 2016. január 19-i kampányindítón Marcos de Quinto , a The Coca-Cola Company marketingigazgatója bejelentette az új, globális, „egy márka” stratégia indulását, amely először egyesíti az ikonikus Coca-Cola márka égisze alatt a termékcsalád többi tagját, a Coca-Cola Light/Diet Coca-Cola-t, a Coca-Cola Zero-t és a Coca-Cola Life-ot. Az új stratégia a világméretű „Taste the Feeling” kampányban valósul meg.

1.jpg

...
tovább komment