A legjobb 2016-os Super Bowl reklámok - T-Mobile USA
Harmadik alkalommal jelent meg hirdetőként a T-Mobile USA a Super Bowl szüneteiben, ráadásul nem is egy reklámszpottal. Az első film főszereplője az a bizonyos Steve Harvey, aki bebakizta a tavalyi Miss Universe végső győztesének kihirdetését. Ezek után csak idők kérdése volt, hogy melyik márka fog lecsapni rá és felhasználni a milliónyi internetes mém után egy igazi trollkodásra valamelyik reklámban.
Nos a T-Mobile USA nem szőrőzött sokat és elővette a konkurencia tavalyi reklámját. A Verizon abban a filmben ugyanis kis golyókkal magyarázta el a nézőnek a szolgáltatók lefedettsége közötti különbségeket. Steve Harvey azonban kénytelen elnézést kérni.... ÚJRA. Hiszen elmondása szerint a tavalyi számok rosszak voltak és a T-Mobile USA az abszolút győztes a csatában, ahogy ez a golyók színén és számán is látszik.
Másik szpotjuk is rettentő viccesre sikeredett, főszereplője pedig Drake, a híres kanadai énekes. Éppen az egyik slágerét énekli egy meg nem nevezett szolgáltató reklámfilm forgatásán, amikor a kollégák megkérik néhány "APRÓ" módosításra. Drake persze - a megrendelőnek mindig igaza van alapon - az összes jogi és ajánlati feltétel dalbaillesztéséhez jópofát vág, sőt mi több élteti a változtatásokat, pedig elmebeteg ötlet mind tudja ő is és a néző is. Ezért is ajánlják a film végén a T-Mobile USA-t, ahol semmilyen hasonló megszorításra nincsen szüksége az ügyfélnek. Vicces. Nagyon.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.