Egy újabb látványos Unicum reklám
Nem ez lesz az első alkalom, hogy a Zwack Unicum brutál látványos rövidfilmmel rázza fel az unott képű TV nézőt egy-egy reklámszünetben. Bizonyára többen emlékeznek még a Budapest utcáin játszódó sportkavalkádra vagy a Vilmos szintén ütős kis reklámjára, amik két hüvelygomba és három nagyon sablon mosópor reklám között egészen üdítően hatottak az emberre.
Az Unicum legújabb alkotására most bukkantam rá a filmet készítő ACG Budapest Facebook oldalán és úgy tűnik, hogy a tendencia folytatódik. A koncepciótól a végleges alkotásig a készítők leírása alapján több, mint egy év telt el, de elnézve az utómunka mennyiségét és a kivitelezés minőségét a "jó munkához idő kell" mondásban mégiscsak lehet valami.
„Különleges év az idei a Zwack család és a Zwack Unicum számára, hiszen Dr. Zwack udvari orvosként 225 éve kínálta II. József Habsburg uralkodót a gyomorkeserűvel. A Zwack család képviseletében Zwack Sándor és Zwack Izabella, az alkotók részéről pedig Bergendy Péter, a film rendezője, valamint Tihanyi Péter, az ACG kreatívigazgatója közösen mutatták be a sajtónak az új Unicum reklámfilmet, amely a Zwack család és Magyarország elmúlt 225 évének történeteiből merített." (ACG Budapest)Mondjuk ahogy Neymar sétált erre a zenére a Beats by Dre motivációs filmjében, azt nehéz felülütni.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.