Örökmozgó reklám a Hondától
A Hondának igencsak jó számokat produkált a legutóbbi, Youtube-on külön dedikált oldalt kapott kampánya, a "The Other Side". Az interakítv videóban két történetszál futott párhuzamosan, azt viszont mi magunk dönthettük el, hogy épp melyik "oldalt" kívánjuk nyomon követni. (Aki lecsúszott erről a tényleg kreatív videóról, ide kattintva pótolhatja.)
Hasonlóan a fentiekhez, a legújabb "Endless road" névre hallgató kampányuknál is a Youtube-csatornájukat hívták segítségül, hogy egy kis interaktivitást csempésszenek a dologba. Bár kétségtelen, hogy bravúros már az is, ahogy a reklám felépül, hiszen olyan kameramozgást sikerült eszközölni a videóban, amitől egy végtelenségig loopolt történetbe kerülünk (amit ha sokáig néz az ember, kicsit be is golyózhat tőle. Várom már mikor töltik fel az első 10 órás verziót belőle, mint oly sok más videó esetén).
A plusz csavar amúgy ott van a történetben, hogy a videó végén megjelenő linkre kattintva a Honda Youtube-csatornájára jutunk, ahol automatikusan detektálja a helyzetünket és ennek megfelelő napszakot és időjárási viszonyokat kapunk. Viszont ugyanezzel a lendülettel csekkolhatjuk New York, Párizs, de akár Répáshuta aktuális időjárását is.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.