Reklám, amiben az ég világon semmi nem történik

Reklám, amiben az ég világon semmi nem történik

2015. március 28. | Akos Moldvan

Ricky Gervais, a szókimondó angol színész-humorista nem hazudtolta meg magát az ausztrál Optus telekommunikációs vállalat legújabb reklámfilmjében. Az elmúlt időszak egyik legviccesebb videóját sikerült összehoznia úgy, hogy konkrétan semmit nem csinál a reklámban. Csak elmondja a nézőnek, hogy nagyon nem volt kedve ehhez az egészhez ráadásul a céget sem ismeri, de sok pénzért vállalta, hogy beszél róluk egy kicsit. De ennyi, semmi több. Egyszerűen zseniális. :) 

Megkeresett az Optus és megkértek hogy csináljak nekik egy reklámot, amiben elmondom, hogy hamarosan Ausztráliában is megjelenik a Netflix. Azt mondtam nekik, hogy ehhez egy halom pénzt fogok kérni, de tényleg.. elképesztő összeget. Azt mondták, rendben. Mondtam azt is, hogy nem akarok nagyon dolgozni vele, ülve csinálnám... Erre azt kérdezték, hogy legalább a termékről hajlandó lennék-e beszélni egy kicsit? Mondtam, hogy nem igazán. Nem is nagyon hallottam erről az Optusról még. Erre ők, hogy ettől annyira nincsenek elragadtatva. Erre én, hogy már kifizettetek, elköltöttem, használjátok fel ezt ha akarjátok. És használják is.. használják.

A kampány többi darabja elérhető itt: 2, 3, 4, 5

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr637312098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása