A 3 legesélyesebb Doritos reklám a Super-Bowl döntőre
Január közepén minden évben elkezdődik a mozgolódás a világ egyik legnézettebb sporteseménye, a Super Bowl miatt a reklámszakmában is. Sorra pottyannak ki ugyanis a vicces, kreatív, kis- vagy éppen óriás költségvetésű reklámfilmek a nagyközönség elé, melyeknek egyetlen közös eleme, hogy a 49. amerikai futball-bajnokság, az NFL döntőjének szüneteiben kerülnek majd milliók szeme elé.
A Super-bowl reklámok óriási népszerűségnek örvendenek, ennek a népszerűségnek azonban ára van. Az idei évben egy-egy 30 másodperces spotért már átlagosan 4,5 millió dollárt kell kipengetni. Úgy tűnik azonban, hogy ez még mindig jó befektetés, hiszen hatalmas erőkkel készülnek rá mind a cégek, mind az ügynökségek, hogy valami igazán maradandót alkossanak. A konkrét szünetekben való megtekintés mellett persze óriási érték az is, hogy weboldalak, hírportálok, blogok ezrei írnak cikket ezekről a reklámokról, így az eredeti célközönség többszöröséhez jutnak el végül a kreatívok.
A Doritos már hosszú idő óta rendhagyó módon dönti el, hogy milyen rövidfilm kerüljön reflektorfénybe. A videókat ugyanis a közönségtől várják, majd a legjobb 10-ből szintén a közönség döntheti el, hogy melyik legyen az az egy, ami mindent visz. (Köztük az 1 millió dolláros fődíjat is).
A finalisták alkotásait megtekinteni (és szavazni) most is egy webes felületen lehet, ahogy tavaly, mi azonban kiemeltük a három, szerintünk legjobban sikerült alkotást. Kíváncsian várjuk bejön-e a jóslat és valóban közülük kerül-e ki majd a nyertes.
Amíg várjuk a többi 2015-ös Super Bowl reklámot, tekintsétek meg az 5 legnépszerűbbet tavalyról.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.