Harc a legjobb ajándékért
Közeleg a karácsony és ezen apropóból potyognak is be egyesével a különböző reklámfilmek a blogra is. A John Lewis áruházlánc idén is belökte a hintát egy szemtelenül szép és megható videóval, de a Tesco is kedveskedett Wigan város lakóinak egy mókás kis meglepetéssel.
Azt azért túlzás lenne állítani, hogy a "szeretet ünnepe" manapság már csak és kizárólag az ajándékozásról szól, de tény, hogy az egymásnak való kedveskedés kiemelt szerepet kap szinte minden családnál. A probléma igazából ott kezdődik, ha nem magát a szándékot, mind inkább az ajándékok értékét kezdjük el figyelembe venni és átesünk a ló túloldalára.
Ezeket - az ajándékozást egyfajta versenyként megélő embereket - figurázza ki a Mulberry legújabb karácsonyi reklámfilmje, mely természetesen a náluk kapható termékek népszerűsítése mellett görbe tükröt állít a családi ünnepen egyre többször fellángoló "harc a legjobb ajándékért" típusú megmozdulásoknak is.
Na de ha már egyszer harc... A #winchristmas névre keresztelt kampány legalább megmutatja, hogyan nyerhetünk a legkönnyebben. :)
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.