Harc a legjobb ajándékért

Harc a legjobb ajándékért

2014. november 13. | Akos Moldvan

Közeleg a karácsony és ezen apropóból potyognak is be egyesével a különböző reklámfilmek a blogra is. A John Lewis áruházlánc idén is belökte a hintát egy szemtelenül szép és megható videóval, de a Tesco is kedveskedett Wigan város lakóinak egy mókás kis meglepetéssel.

Azt azért túlzás lenne állítani, hogy a "szeretet ünnepe" manapság már csak és kizárólag az ajándékozásról szól, de tény, hogy az egymásnak való kedveskedés kiemelt szerepet kap szinte minden családnál. A probléma igazából ott kezdődik, ha nem magát a szándékot, mind inkább az ajándékok értékét kezdjük el figyelembe venni és átesünk a ló túloldalára.

mulberry-xmas.jpg

Ezeket - az ajándékozást egyfajta versenyként megélő embereket - figurázza ki a Mulberry legújabb karácsonyi reklámfilmje, mely természetesen a náluk kapható termékek népszerűsítése mellett görbe tükröt állít a családi ünnepen egyre többször fellángoló "harc a legjobb ajándékért" típusú megmozdulásoknak is.

Na de ha már egyszer harc... A #winchristmas névre keresztelt kampány legalább megmutatja, hogyan nyerhetünk a legkönnyebben. :)

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr686893553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása