Beviagrázták a Fiat 500-ast!
A jelenleg is zajló Párizsi Autószalonon leleplezték a Fiat 500-as család legújabb tagját, az 500X névre hallgató kis crossovert. A klasszikus „cukrofalat 500-as” bája némiképp odaveszett a megemelt hasmagassággal és a műanyag „offroad” elemekkel, de lehet pont ennyi kell majd ahhoz, hogy a célközönséget szélesebbre tudják húzni a torinóiak.
A premier mellé készült egy mókás reklámfilm is, mely egyértelművé teszi mindenki számára, hogy az 500X a miniatűr 500-as felpumpált verziója, mely végső alakját a jól ismert kék tabletta segítségével érte el. Az ugyan nem derül ki, hogy a hoppon maradt úriemberrel és az ágyban várakozó hölggyel mi lesz végül, de a reklám szerint amúgy is sokkal fontosabb infó, hogy beviagrázott 500-as tulajként (hogy ezt ki hogyan értelmezi, azt rátpk bízom) bomlanak majd utánunk a nők.
Ha már Fiat 500, akkor emlékezzünk meg az egyik kedvenc 2012-es Super Bowl reklámomról is, melyben egy felpaprikázott Abarth 500-as a főszereplő!
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.