Mi változott?
2004-ben a Dove egy átfogó, globális tanulmányt készíttetett "A valódi igazság a szépségről" elnevezésű kampányához. A tanulmány igazolta a feltevést, mely szerint a szépség definíciója napjainkra beszűkült és elérhetetlenné vált. Mintha kizárólag a sovány, fiatal és szőke nőket nevezhetnénk gyönyörűnek.
A világon ráadásul a tapasztalat az, hogy a nők maximum 4%-a vallja magát szépnek, a többiek torzítják a saját magukról kialakult képet, méghozzá erősen negatív irányba. Arról, hogy a Dove hogyan kívánt ezen változtatni, már több alkalommal is írtam (Te szépnek látod magad?, Miért nem gondolod szépnek magad?).
Hasonló koncepcióra húzta rá legújabb kampányát a cég a napokban, a szépség helyett azonban az életkor került középpontba. A Dove szerint ugyanis semmi ok sincs arra, hogy felnőttként a hölgyek szégyeljék a korukat és zavarba jöjjenek, ha bárki is erről kérdezi őket.
A felhívásban arra buzdítják a Facebook felhasználókat, hogy aki büszke az életkorára az cserélje le a borítóképét és ne szégyellje éveinek számát. Ehhez egy jó adag borítót fel is töltöttek, hogy mindenki megtalálja a neki megfelelőt.
A számozás 18-tól kezdődik, de ezt biztos csak azért nem értem, mert férfi vagyok. :)
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.