Örökzöld slágerekre változtatták Prága utcaneveit
Valószínűleg többen beleszaladtatok már a Toyota legújabb reklámjába - hiszen pár hete hazánkban is elkezdték sugározni a Prágában forgatott Yaris Hybrid akció vágott verzióját, - melyben örökzöld slágereket skandáló boldog Toyota sofőrök és utasok járják a cseh főváros utcáit. A koncepció abszolút kreatív, bár a videóban látható jelenetek a valóságban valószínűleg csak ideig-óráig működnének (hiszen a napi munkába járás a megszokott útvonalon előbb-utóbb rákényszerítené az embert arra, hogy kivágja a kocsi ablakán az autórádiót, ha mindig ugyanaz a pár dal szólna).
Na de nem is erre lett kihegyezve a kampány, hanem arra, hogy az új Toyota Yaris Hybrid olyan vezetési élményt produkál az embernek, amitől mindenki dalra fakad. A Saatchi & Saatchi reklámügynökség által megálmodott páneurópai kampány a „The Musical City” (Az éneklő város) nevet kapta és Prága várnegyedének utcáit nevezték át különböző népszerű slágerek címeire azért, hogy elősegítsék az instant énekórákat. Maga a működés pofon egyszerű: a Yaris hifi rendszerét összekötötték egy GPS vevővel, így amikor egy kereszteződéshez ért az autó, a rádió egyből tudta milyen örökzöld slágerrel kell folytatni az utat.
Ne legyenek illúzióink, biztosan beépített statisztákkal vették fel a reklámfilmet, de ettől függetlenül jópofa az ötlet, jópofa a kivitelezés és jópofák a szereplők is.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.