Látványos kísérlet a Hyundai-tól!

Látványos kísérlet a Hyundai-tól!

2014. július 03. | Akos Moldvan

Érdekes és egyben őrületes reklámfilmet rakott össze a Hyundai az elmúlt hetekben. Utoljára ilyen látványos videót talán csak a Volvo kamionok tükrein spárgázó Van Damme és a Forsman & Bodenfors ügynökség tudott prezentálni, de a Dél-koreai autógyártó cég produkciója legalább olyan jól sikerült, mint a svédeké.

Gyönyörű felvételek, igényes és szép autók, kreatív és ötletes kivitelezés. Ez jellemzi a reklámfilmet, melyben a Hyundai egyik zászlóshajóját a második generációs Genesist teszik ki egy elég kemény próbamenetnek. Illetve nem is egyet, hanem egyből hatot.

hyundai-convoy.png

Sofőr nélküli autókkal többen kísérleteznek már egy ideje. A legkomolyabb eredményeket talán a Google érte el, hiszen már 2012-ben az önjáró autóik több, mint 300.000 kilométert tettek meg sikeresen. A Hyundai nem is feltétlen velük akar harcba szállni, inkább csak a biztonságra kihegyezett technikai újítások működését és létjogosultságát akarták megmutatni a nézőknek. (A rendhagyó kísérlet elég jól sikerült, nem úgy, mint a Volvónak pár éve.)

A vezetést segítő asszisztens rendszerek közül mind a radaros távolságtartó tempomat, mind a sávtartó-asszisztens, mind pedig a vészfék-asszisztens ötösre vizsgázott a reklámfilmben, bizonyítva ezzel azt, hogy a kevésbé ismert vagy népszerű távol-keleti autógyártók is irtózatos sebességgel zárkóznak fel honfitársaik és a nagy európai autógyárak modelljeinek tudása mellé… Sőt.

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr576470467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása