Látványos kísérlet a Hyundai-tól!
Érdekes és egyben őrületes reklámfilmet rakott össze a Hyundai az elmúlt hetekben. Utoljára ilyen látványos videót talán csak a Volvo kamionok tükrein spárgázó Van Damme és a Forsman & Bodenfors ügynökség tudott prezentálni, de a Dél-koreai autógyártó cég produkciója legalább olyan jól sikerült, mint a svédeké.
Gyönyörű felvételek, igényes és szép autók, kreatív és ötletes kivitelezés. Ez jellemzi a reklámfilmet, melyben a Hyundai egyik zászlóshajóját a második generációs Genesist teszik ki egy elég kemény próbamenetnek. Illetve nem is egyet, hanem egyből hatot.
Sofőr nélküli autókkal többen kísérleteznek már egy ideje. A legkomolyabb eredményeket talán a Google érte el, hiszen már 2012-ben az önjáró autóik több, mint 300.000 kilométert tettek meg sikeresen. A Hyundai nem is feltétlen velük akar harcba szállni, inkább csak a biztonságra kihegyezett technikai újítások működését és létjogosultságát akarták megmutatni a nézőknek. (A rendhagyó kísérlet elég jól sikerült, nem úgy, mint a Volvónak pár éve.)
A vezetést segítő asszisztens rendszerek közül mind a radaros távolságtartó tempomat, mind a sávtartó-asszisztens, mind pedig a vészfék-asszisztens ötösre vizsgázott a reklámfilmben, bizonyítva ezzel azt, hogy a kevésbé ismert vagy népszerű távol-keleti autógyártók is irtózatos sebességgel zárkóznak fel honfitársaik és a nagy európai autógyárak modelljeinek tudása mellé… Sőt.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.