Tudsz parkolni, ha néznek?

Tudsz parkolni, ha néznek?

2014. június 22. | Akos Moldvan

Emberek millióinak fóbiájára érzett rá a Volkswagen két egészen vicces kreatívval. Az outdoor hirdetések a Volkswagen parkolást segítő rendszerét hivatottak népszerűsíteni, lemodellezve és felnagyítva az érzést, amikor egy szűk helyre kéne betolatnunk, ami persze épp egy dugig tömött teraszos kávézó előtt van. Ilyenkor szokott az következni, hogy ami 1000-szer megy becsukott szemmel, hirtelen torokszorítóan nehézzé válik. Az 5 méteres hely, egyszercsak 2 és fél méterre csökken és a harmadik próbálkozás után legyőzve és kitaszítva állunk tovább egy kevésbé frekventált parkolóhely elfoglalására. Mindez persze elkerülhető a megfelelő autóval. :)

További vicces VW reklámokért kattints ide.

vw-parking-00.png

vw-parking-01.png

A DDB Mexico kreatívja egyébként bronzérmes lett a 2014-es Cannes Lions nemzetközi reklámfesztiválon.

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr36403099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása