Tudsz parkolni, ha néznek?
Emberek millióinak fóbiájára érzett rá a Volkswagen két egészen vicces kreatívval. Az outdoor hirdetések a Volkswagen parkolást segítő rendszerét hivatottak népszerűsíteni, lemodellezve és felnagyítva az érzést, amikor egy szűk helyre kéne betolatnunk, ami persze épp egy dugig tömött teraszos kávézó előtt van. Ilyenkor szokott az következni, hogy ami 1000-szer megy becsukott szemmel, hirtelen torokszorítóan nehézzé válik. Az 5 méteres hely, egyszercsak 2 és fél méterre csökken és a harmadik próbálkozás után legyőzve és kitaszítva állunk tovább egy kevésbé frekventált parkolóhely elfoglalására. Mindez persze elkerülhető a megfelelő autóval. :)
További vicces VW reklámokért kattints ide.
A DDB Mexico kreatívja egyébként bronzérmes lett a 2014-es Cannes Lions nemzetközi reklámfesztiválon.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.