Csemer Boglárka tarol az interneten
Pillanatok alatt felkapta az internet Csemer Boglárka legújabb videóját, melyet a "Parfüm" c. dalhoz készítettek. A klipben valós időben készült Photoshop retusálásnak lehet szemtanúja a néző, mely egészen különleges élmény tekintve, hogy eddig főleg magazinok címlapjain lévő hölgyek "offline" átalakulását lehetett ilyen formában, különböző Youtube tutorial videókban megtekinteni.
A Boggie néven futó Csemer Boglára egyébként három évvel ezelőtt tűnt fel a Csillag születik c. műsorban. Dalával egyfajta társadalomkritikát kíván megfogalmazni világunkról, - hasonlóan a Dove reklámokhoz -, mely ferde, hamis elvárásokat támaszt a nőkkel szemben.
A dal először francia nyelven készült el, majd később befutott a magyar változat is, s a Youtube-ot és a Vimeót együttesen nézve pedig bőven 1 millió megtekintés felett jár mindkét verzió.
Nem esett szó még a videóban lévő vizuális effektek készítőiről. Lőrincz Nándor és Nagy Bálint keze munkáját dícséri, akik 4 hónapos utómunkával készítették el a videót és alakították át Boglárkát a klip végére. S bár nem reklámról van szó, a poszt azért született meg itt a blogon, mert büszkék vagyunk rá, hogy ismét egy magyar produkciótól hangos az internet. Boglárkának, Nándornak és Bálintnak pedig további sikereket kívánunk!
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.