Az első és a második gyerek közti nevelési különbségek
Zseniálisak a Procter & Gamble alá tartozó, pelenkákat és baba törlőkendőket forgalmazó Luvs termékcsalád legújabb reklámjai. Egy olyan eseményt dolgoznak fel, amit gyakorlatilag minden többgyerekes szülő átélt már és amit már az egy gyerekes szülők is idejekorán vizualizálnak, azaz: "mennyivel csökken az aggódás-faktor a második gyereknél?"
Az első prüntyőkénél még hajlamosak vagyunk gyakorlatilag minden – a környezetünkben lévő - tárgyat és eseményt halálos veszélyforrásnak tekinteni. Szinte látjuk magunk előtt, ahogyan a gyerek egy textilpelenkából is életveszélyes fegyvert kovácsol. Ez az időszak azonban csak a második csöppség megérkezéséig tart, akkor ugyanis már komoly szakértőként éljük át ugyanazokat az élethelyzeteket és ennek megfelelően is reagálunk rájuk.
Nekem nagyon betaláltak a Saatchi&Saatchi reklámügynökség reklámfilmjei. Egy valós témát dolgoznak fel kellően humoros köntösbe csomagolva. :)
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.