Sminkel vagy vezet?

Sminkel vagy vezet?

2013. június 04. | Akos Moldvan

Az autómárkák közül legutóbb a KIA marketing osztályán vették be a "genyó tablettát", hogy okozzanak néhány kellemetlen percet egy srácnak. A mostani cikkben pedig a Mininek segített a mexikói Publicis ügynökség abban, hogy a frászt hozzák a hölgyekre különböző szórakozóhelyek mosdóiban. Persze a cél itt a baleset-megelőzés volt, ami máris más dimenzióba helyezi a "genyóság" fogalmát.

mini.png

"Iszik vagy vezet" után az "SMS-ezik vagy vezet" típusú kampányok kerültek előtérbe az autógyártóknál (egyet láthattatok is Facebook oldalunkon nemrég, pont a Mini-től), van azonban ezen hirdetéseknek egy harmadik válfaja is a "Sminkel vagy vezet", mellyel a multifunkcionalitással évek óta dicsekedő hölgyek véges határait szeretnék megmutatni az autógyárak.

A Renault rúzzsal készült print hirdetéssel, a Mini pedig a szappantartóba elhelyezett légzsák kirobbanásával szerette volna megmutatni a gyengébbik nem képviselőinek, hogy a vezetés közbeni sminkelés bizony nem játék.

Női mosdóban légzsáktól halálsikolyban kitörő lányokat nézni viszont mókás annyi szent. :)

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr255343051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása