Mark Zuckerberg és az üvöltő kecske
Nagyjából másfél hete Mark Zuckerberg és csapata bejelentette a Facebook Home nevű alkalmazás-csomagot, mellyel gyakorlatilag bármelyik androidos okostelefon "Facebook-telefonná" varázsolható. A lényege, hogy mindig kapcsolatban legyünk a közösségünkkel, azonnal tudjunk arról, ha egy ismerősünk interakciót végez a Facebook oldalán. A kezdőképernyőn például folyamatosan változnak a friss tartalmak és értesítések, a kontakt listában pedig mindig frissülnek a személyek mellé behúzott profilképek.
Több nagyon fancy bemutatófilmet is kidobott a kék óriás, hogy meggyőzze az embereket, hogy bizony nekik szükségük lesz a Facebook Home-ra. Ezek egytől-egyig nagyon igényesen összerakott reklámok, talán csak egy problémájuk van - ami persze egyáltalán nem róható fel a készítőknek - , hogy túl szépnek láttatják egy-egy ember kapcsolati hálóját és a Facebookon folyó eseményeket. Mindenki "stock-fotó" oldalakat megszégyenítő képekkel frissíti a státuszát és modellek portfóliójával egyenértékű profilképpel van jelen a site-on.
Kidobtak viszont ezeknél a rövidfilmeknél egy jóval ütősebb reklámfilmet is, melyben nyilvánvalóan megmaradtak a professzionális fotókkal ellátott státuszváltozások (mégsem lehet azt lemodellezni, hogy Tibornak megvan az Indiánneve, Péter meg megpörgette a bónuszkereket, mert az hogy nézne ki - pedig sajnos sokszor a hírfalunk ilyen "értékes dolgokkal" van teleszórva).
Lényeg a lényeg, Mark Zuckerberg éppen a Facebook Home kapcsán tart a kollégáknak egy dicsőítő beszédet, mely mint kiderül, százszor unalmasabb és szárazabb, mint maga az alkalmazás-csomag.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.