A házibulik védőitala
Hamarosan itt a dátum, ami miatt az Egyesült Államokban élő emberek 12%-a szabadságot vesz ki másnapra (ami nem tűnik soknak, de az), ez az esemény pedig a Super Bowl. Azonkívül, hogy a világ legnézettebb sportműsora, a szünetekben lévő 30 másodperces reklámspotok ára is az eget verdesi. A millió dolláros költségektől függetlenül évről-évre igazi verseny alakul ki a brandek között, hogy kik lesznek azok, akik végül a nagy esemény kereskedelmi szüneteiben helyet kapnak.
Az idei Super Bowl reklámfelhozatal egyelőre nem mondanám, hogy fergeteges, pár vicces alkotást már láthattatok a Facebook oldalunkon, de a blogon ez az első 2013-as Super Bowl-hoz köthető rövidfilm.
Ez sem veri le a falról a vakolatot, de elég hibbant és bugyuta ahhoz, hogy a hét utolsó munkanapját simán feldobja. Az amerikai pitén szocializálódott készítők egy hatalmas házibuliba csöppentik a nézőt, amely csúfos véget is érhetne, hiszen a szülők, mit sem sejtve fiúk rendezvényszervezői képességéről egyszercsak beállítanak a habparty-ba... De hála a Pepsi Max új ízének (és a 60%-kal kevesebb cukornak), a fater a közelébe sem kerül a kiakadásnak.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.