Az újság ereje

Az újság ereje

2012. december 26. | Akos Moldvan

Hogyan hívjuk fel az emberek figyelmét arra, hogy a televízió és az internet mellett, az újságnak még mindig van ereje, legyen szó tartalomról vagy éppen hirdetési felületről? Ezt a kérdést tette fel a belga Newspaperswork a Duval Guillaume Modem reklámügynökség brüsszeli irodájában, akiknek valószínűleg csak annyi volt a válaszuk erre: "Bizonyítsuk be!".

newspaperswork.png

Fogták hát a 3 top-hirdető cég egy-egy emberét (Telenet, BNP Paribas, Coca-Cola) és egy napra sofőrszolgálatot biztosítottak nekik. Így végre nyugalomban és csendben tudták végig olvasni munkába menet a napilapokat, amiket az utazás mellé kaptak.

Az újság és az olvasás pedig leköti az embert még a mai okostelefonos, mobilinternetes rohanó világunkban is. Különben hogyan kerülhette volna el főszereplőink figyelmét egy égve futó ember, egy alsógatyás sofőr, egy indián motoros vagy egy zebrán átvonuló asztronauta.

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr974981938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása