Az újság ereje
Hogyan hívjuk fel az emberek figyelmét arra, hogy a televízió és az internet mellett, az újságnak még mindig van ereje, legyen szó tartalomról vagy éppen hirdetési felületről? Ezt a kérdést tette fel a belga Newspaperswork a Duval Guillaume Modem reklámügynökség brüsszeli irodájában, akiknek valószínűleg csak annyi volt a válaszuk erre: "Bizonyítsuk be!".
Fogták hát a 3 top-hirdető cég egy-egy emberét (Telenet, BNP Paribas, Coca-Cola) és egy napra sofőrszolgálatot biztosítottak nekik. Így végre nyugalomban és csendben tudták végig olvasni munkába menet a napilapokat, amiket az utazás mellé kaptak.
Az újság és az olvasás pedig leköti az embert még a mai okostelefonos, mobilinternetes rohanó világunkban is. Különben hogyan kerülhette volna el főszereplőink figyelmét egy égve futó ember, egy alsógatyás sofőr, egy indián motoros vagy egy zebrán átvonuló asztronauta.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.