Biztosítás a legextrémebb helyzetekre is
A hét elején megtudhattuk, hogy Felix Baumgartnernek miért lehet szüksége a Centraal Beheer Achmea biztosítótársaságnál egy jó biztosításra. És bár az a reklámfilm nem hivatalos berkeken belül készült, humorával és történetével simán hozta a "szokásos" Centraal Beheer reklámok színvonalát.
Mert, hogy abból bizony van jópár! A híres holland biztosítótársaság ugyanis 1909-ben alakult Amsterdamban, így nem kispályás a piacon. 1984-ben pedig betaláltak a tutiba, az "Even Apeldoorn bellen" szlogennel, ami nyersfordításban annyit tesz, "Csak hívjon minket!". (Sajnos ezt a szlogent érthető okokból el kellett hagyni a reklámokból, amikor 2009-ben merényletkísérlet történt Beatrix, a holland királynő ellen Apeldoornban).
Egészen 2009-ig azonban folyamatosan érkeztek a humorosabbnál humorosabb rövidfilmek, melyekből a Havas Worldwide reklámügynökség (volt Euro RSCG) nem kevesebb, mint 54-et hozott össze! Ebből szemezgetünk most párat.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.