Nagybevásárlás játékországban
Megállás nélkül jönnek a karácsonyi videók... Én szóltam már tegnap is és a múlt hét folyamán is többször. Akik már most ki vannak borulva az ünnepi hangulattól, azoknak tudok ajánlani pár vicces-autós reklámot, esetleg egy menő fényképes válogatást gerillamarketing akciókról és ambient hirdetésekről.
Karácsony ide vagy oda, a Barclaycard reklámfilmje egészen viccesre és jópofára sikeredett. A BBH London reklámügynökség segítségével próbálták meg az újfajta mobil fizetési technológiájukat népszerűsíteni, elkerülve az unalmas és lejárt kliséket.
A téma adott, hiszen decemberben mi mást csinálna az ember, mint boltról boltra járkál, intézi a karácsonyi nagybevásárlást, hogy mindenkinek jusson a fa alá valami meglepetés. Na de ki ne szeretné mindezt különlegessé és kibírhatóvá tenni valahogy? Például úgy, ha a játékboltban az eladók helyett egy plüssmajom a túravezetőnk és maguk a játékok azok, akik segítenek kiválasztani nekünk a tökéletes ajándékot.
Főhősünk egy pillanatra újra visszacsöppen a gyerekkorba, ahol "bigfoot" terepjáróval lehet száguldozni, helikopterrel repkedni és bizony néha-néha még Barbieval is előfordulhat egy kis flört, hiszen játékországban mindent szabad.
A Barclaycard ha ezt a fajta vásárlási élményt nem is, de az egyszerű mobil fizetést biztosan tudja garantálni... És hát... az is jobb, mint a semmi.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.