Ha párásodik a szemcsi
Hogy mi a jó az Optifog reklámokban? Az, hogy rém egyszerűek mégis rettentő viccesek. Általános problémát ragadnak meg, amelyen mind a szemüveges, mind a szemüveg nélküli ember tud egy jót nevetni. Anélkül van poénosra véve a figura, hogy közben bárkit is megsértene.
Nagyjából egy éve már látható volt a blogon az Optifog - Stop the fog kampány 3 kis rövidfilmje, melyben a párásodó szemüveggel járó viszontagságokat mutatta be a Herezie reklámügynökség.
Bevált recepten ne változztass alapon pedig semmi mást nem csináltak idén, minthogy kerestek három új helyszínt, három új helyzetet, ahol a párásodó szemüveg érdekesebbnél érdekesebb szituációkba sodorhatja a delikvenseket. Hát mit mondjak... ezekkel sincs hiba.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.