Ha párásodik a szemcsi

Ha párásodik a szemcsi

2012. november 09. | Akos Moldvan

optifog_stop.jpg Hogy mi a jó az Optifog reklámokban? Az, hogy rém egyszerűek mégis rettentő viccesek. Általános problémát ragadnak meg, amelyen mind a szemüveges, mind a szemüveg nélküli ember tud egy jót nevetni. Anélkül van poénosra véve a figura, hogy közben bárkit is megsértene.

Nagyjából egy éve már látható volt a blogon az Optifog - Stop the fog kampány 3 kis rövidfilmje, melyben a párásodó szemüveggel járó viszontagságokat mutatta be a Herezie reklámügynökség.

Bevált recepten ne változztass alapon pedig semmi mást nem csináltak idén, minthogy kerestek három új helyszínt, három új helyzetet, ahol a párásodó szemüveg érdekesebbnél érdekesebb szituációkba sodorhatja a delikvenseket. Hát mit mondjak... ezekkel sincs hiba.

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr274898264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása