Nem kell tökéletesnek lenned
Az Amerikai Egyesült Államokban hivatalosan a Nemzeti Örökbefogadási Hónapot november képviseli. Szükség is van rá, hiszen több, mint 26.000 gyermek várja, hogy családot, szeretetet és mellé boldogságot kapjon az örökbefogadás által. Ez a szám ráadásul csak a 8-12 évesek közötti csoportot fedi le, akik már idősebbek ugyan, de ugyanúgy vágynak a szerető szülőkre.
Az AdoptUSKids az USA Egészségügyi Minisztériumának egyik közhasznú szervezete, mely 2004 óta segít a gyermekeket összehozni a leendő szülőkkel. Nem is sikertelenül, hiszen azóta több, mint 13.000 gyermek lelt családra.
Nem könnyű marketing téren kreatívnak lenni ebben a témakörben. Hazánkban is tapasztalhatjuk, leginkább az "adó 1%-os" TV, rádió vagy print hirdetéseknél, hogy két meghatározó irány a jellemző. Az egyik a száraz és sokkoló tények feltárása, a valóság bemutatása. A másik pedig az, amikor az apropót nem elfelejtve, de mégis vicces formában bemutatva kerül tálalásra a téma.
A Kirshenbaum bond senecal+partners ügynökség az utóbbi módszert választotta, amikor megalkotta az alábbi 30 másodperces spotokat.
"Nem kell tökéletesnek lenned, hogy tökéletes szülő legyél!" - ezzel a szlogennel indultak útjukra az alábbi rövidfilmek, bízva abban, hogy sok-sok gyerek életébe változást hozhatnak majd.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.