Nem kell tökéletesnek lenned

Nem kell tökéletesnek lenned

2012. október 31. | Akos Moldvan

adoptuskids_sun_screen.jpg Az Amerikai Egyesült Államokban hivatalosan a Nemzeti Örökbefogadási Hónapot november képviseli. Szükség is van rá, hiszen több, mint 26.000 gyermek várja, hogy családot, szeretetet és mellé boldogságot kapjon az örökbefogadás által. Ez a szám ráadásul csak a 8-12 évesek közötti csoportot fedi le, akik már idősebbek ugyan, de ugyanúgy vágynak a szerető szülőkre.

Az AdoptUSKids az USA Egészségügyi Minisztériumának egyik közhasznú szervezete, mely 2004 óta segít a gyermekeket összehozni a leendő szülőkkel. Nem is sikertelenül, hiszen azóta több, mint 13.000 gyermek lelt családra.

Nem könnyű marketing téren kreatívnak lenni ebben a témakörben. Hazánkban is tapasztalhatjuk, leginkább az "adó 1%-os" TV, rádió vagy print hirdetéseknél, hogy két meghatározó irány a jellemző. Az egyik a száraz és sokkoló tények feltárása, a valóság bemutatása. A másik pedig az, amikor az apropót nem elfelejtve, de mégis vicces formában bemutatva kerül tálalásra a téma.

A Kirshenbaum bond senecal+partners ügynökség az utóbbi módszert választotta, amikor megalkotta az alábbi 30 másodperces spotokat.

"Nem kell tökéletesnek lenned, hogy tökéletes szülő legyél!" - ezzel a szlogennel indultak útjukra az alábbi rövidfilmek, bízva abban, hogy sok-sok gyerek életébe változást hozhatnak majd.

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr704880491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása