Az érintőképernyő csodája
Az érintőképernyős okostelefonok és táblagépek térhódításával a reklámipar egy új korszaka kezdődött, hiszen ezeken a felületeken az ötletes, interaktív reklámok teljesen új élményt nyújtanak a felhasználóknak. A digitális újságokban, applikációkban elrejtett hirdetések esetében sokkal szabadabb kezet kaphat egy ügynökség, hogy az olvasó számára érdekes és egyben hasznos reklámot alkosson. Itt nem kell egy képre korlátozni a tudást, mint egy offline magazinban, nem kell 30 másodpercben, főműsoridőben kipörgetni minden fontos információt, amit közölni akarunk a célközönségünkkel, itt csak el kell kapni a delikvens figyelmét egy nagyon jó, ötletes húzással és onnantól kezdve saját maga fogja a többi "rejtett információt" előbányászni a hirdetésből.
A brazil Bradesco Seguros Insurance biztosítónak az AlmapBBDO reklámügynökség volt a segítségében, hogy igazán maradandó, kreatív hirdetést jelenítsen meg a mobil készülékeken. Képtelenség kikerülni a reklámot - ami általában idegesítő lehet az emberek számára (pl.: Youtube) - itt azonban annyira jól sikerült ötletről van szó, hogy biztos vagyok benne, hogy mindenki tetszését elnyeri. Persze egy jó gondolat nem elég, ha gyatrán van megcsinálva, de szerencsére jelen esetben a kivitelezés minősége is zseniális.
"A váratlan események figyelmeztetés nélkül történnek!" S, hogy miért ez a mottó? Íme:
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.