Lájkold Japánt
Japán szinte pontosan egy év ezelőtt történelmének egyik legsúlyosabb természeti katasztrófáját szenvedte el. A földrengés okozta szőkőár több ezer áldozatot követelt és súlyos anyagi károkat okozott a szigetországnak, nem beszélve az atomerőművek komoly károsodásáról.
A gazdaság igencsak padlóra került, a turizmusról nem is beszélve. A katasztrófa sújtotta területek újjáépítése óriási erőkkel haladnak a mai napig, de az embereknek ettől függetlenül továbbra is a romokban lévő ország van a fejükben, az internetes keresések pedig szintén hasonló képet mutatnak az országról.
A megoldás kulcsa a közösségi média bevonása, gondolták. Megváltoztatni egy kialakult képet az országról a turisták élménybeszámolójával lehet a leghatékonyabban és a leghitelesebben kivitelezni. Egyfajta nagykövetté válhatott mindenki, aki különböző közösségi oldalakon népszerűsítette kiruccanását Japánban.
Persze okostelefon ide vagy oda, azért a mobilinternetezés külföldön még mindig nem gyerekjáték, így nem egyszerű rávenni az embereket, hogy élőben tudósítsanak aktuális élményeikről... kivéve ha minden egyes feltöltött képre érkező like után, kapunk újabb 3 perc ingyen mobilnet hozzáférést a Japán kormánytól.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.